måndag 27 juli 2009

Varför Lyckoslanten?


Jag har funnits i olika former på nätet under tio års tid med egen hemsida och blogg på egen domän. De tre senaste åren har jag bloggat på annan plats eftersom studiekamrater ville ha litet koll på mig ;o) Det fortsätter jag med, mera privat och skyddat. Nu har jag en längre tid tänkt och vänt på idéen att skapa en blogg med samma namn som den mark vi har byggt vårt hus på, nämligen Lyckoslanten.

Lyckoslanten finns i Sverige registrerad som en banks tidning för barn om pengar. Den här bloggen handlar inte om pengar utan den ska vara kul och lärorik på ett annat sätt och inspirera andra, ja varför inte lärare i undervisningen. Men bäst blir det om jag inte sätter mig själv i något fack, utan skriver precis om det jag har på hjärtat just nu. En dagbok - eftersom man glömmer så lätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.