tisdag 30 mars 2010

Dagar fyllda av mirakel

 
Ni som har följt den här bloggen från början kanske minns
att jag "efterlyste" en "Carpe Diem"-sten i ett tidigt inlägg.
I lördags hittade jag stenen i Blossombutiken
Mannen ville att vi skulle utöka stensamlingen ytterligare...
Varje dag är fylld av mirakel...
... små och stora mirakel!
Jag fick en award av Anelias hantverk! Tack! "Detta är en blogg med charm"-awarden kom till Anelia från Rio de Janeiro i Brasilien...Regeln är att man lägger ut awarden, ger den till 12 personer, länkar till dem man ger den till och meddelar dem, samt meddelar vem man har fått den från. Jag är urusel på att välja ut tolv personer, men du och du, just du som delar med dig till andra  i din blogg... Till dig vill jag ge denna award!
På tal om att dela med sig bjuder jag på ett några år gammalt påskkorttips åt dig som jobbar med barn.  Det blev väldigt trevligt med barnens äggformade ansiktsfoton, målade som påskharar eller häxor. Det om det! Nu önskar jag dig en underbar dag fylld av mirakel!

12 kommentarer:

  1. Tack - får man väl säga då :) Fin award, har inte sett den tidigare så grattis till dig!

    Vilken kul påsktavla!! På torsdag ska vår Lillebror ut och häxa med dagis, får se vad man hittar att klä ut honom till :)

    SvaraRadera
  2. grattis till awarden och tack för att du delar med dig :)
    det är roligt med män som är positiva till sådana trevliga inköp. det finns ju också män som tycker att det mesta hustrun köper är bara tjafs. inte hos oss, här tycker han att jag ska köpa det som gör mig glad. vilken fullträff för mig att våra vägar korsades, inte sant?
    ha en fin tisdag! kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!
    De är verkligen vackra de här stenarna med text.
    Sån tur att du fick din carpe diem.
    Påskhäxorna tror jag bestämt att jag var med på :)

    SvaraRadera
  4. Tack för awarden! De där stenarna var verkligen fina. Gillar också stenar med text på.
    Hoppas du har en fin dag.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  5. Grattis å Tack!

    ;)

    Fina stenar!
    Verkligen en kul idè för barnen.
    Ha en fortsatt toppendag.

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden!
    Jätteskojig idé att göra med barnen, skall lägga dem på minnet till nästa år för nu är jag ju ledig hela veckan.
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Grattis till den söta Awarden! Tänkvärda ord, stenar och annat som påminner oss egentligen om det enkla i vardagen som vi vanligtvis tar för givet.
    Pedagogförlaget har en hel del böcker med liknande texter och jag har samlat på mig några stycken :)
    Vackert med turkosa Maria skålar och de vita äggen.
    Önskar dig en Glad Påsk! /Bea

    SvaraRadera
  8. Vilket kul foto! Grattis till awarden.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  9. Grattis till din fina award!! Visst omges vi dagligen av en massa mirakel, borde bara kommaihåg det litet oftare....

    SvaraRadera
  10. Grattis till awarden!
    Textsnittet på dina stenar gillar jag...ja jag tycker hela stenen är fin. Kul att du hittade eftersom du har letat.
    Roligt påskkort.
    Kram annika

    SvaraRadera
  11. Ett stort Grattis till din award! Vad kul att du fick tag på din sten med text....Och visst omges vi med både stora o små mirakel! Ha en trevlig dag! Påskkramar Therese

    SvaraRadera
  12. Grattis till awarden!! Ser ett och annat gott här i de senaste inläggen så nu blir det nog också till för mig att börja söka i godishyllorna ;) Skärtorsdagen brukar annars vara en sån där pyntar dag för mig.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.