tisdag 6 mars 2012

En salig blandning

Det fanns litet vår och sommar i väskan hem från huvudstaden. Jag och damerna höll mest till i Flashbutiken eftersom tiden var för knapp att börja yra omkring på alltför många ställen.
Idag är det åter tjugo grader minus och de där paltorna får man lägga åt sidan. Dagen kommer ändå att bli solig och vacker och mycket behaglig med dunkappan på.
I går satt jag i "vårsolen" bland tulpaner som är inne på sin femte dag...
Jag lekte eller ska vi säga lärde mig litet fler finesser innan måsten tog vid.
Nu är man på spåret igen och får utmana denna vackra dag!

9 kommentarer:

  1. Gomorron vännen ! Vad snygga kläder som fick följa med dej hem.Alltid lika skoj med nya kläder.Tulpaner är ju bara så underbara.Älskar tulpaner.Ha en fin tisdag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. paltorna ser väldigt söta ut.
    fortsätt gärna tipsa om användbara appar!
    önskar dig en fin tisdag!

    SvaraRadera
  3. Det är alltid roligt när man får börja köpa vårkläder, men i dag får vi klä oss varmt.
    Fin form av dagbok du prövat på!

    SvaraRadera
  4. Låter som om ni haft en riktigt lyckad teater-weekend! Den puderrosa jackan se snygg ut, den får du modella i nåt inlägg så vi får se hur den ser ut i sin helhet! :-)

    SvaraRadera
  5. Ljuvliga vårkläder fick du med dej hem.. Jag brukar oxå gilla Flash utbud av kläder.
    Du är fenomenal att hitta nya tekniska utmaningar.. Duktig är du att utnyttja vad som finns tillbuds..
    Ha det gott !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Nytt i garderoben är aldrig fel! Ser vackert ut!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  7. Fina kläder!
    App-tipset ska jag testa. Det ser fint ut.

    SvaraRadera
  8. Superfin blogg du har med bra tips,
    tack för det!
    Bästa hälsn.
    Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.