lördag 29 september 2012

Sista septemberhelgen



 Godmorgon helgen! Jag blev tvungen att springa ut och fotografera i nattsärken i morse. Det var en alldeles magisk morgon som inledde denna sista septemberhelg. Gårdagskvällens sol och himmel bjöd också på den bästa av föreställningar.


Everyone must take time to sit and see the leaves turn (Elizabeth Lawrence). Jag har nog missat en stor del av det där denna höst. Den här tiden i fjol fångade jag lövens skiftningar desto mer. Annars, finns det något mera rofyllt än de lördagsmorgnar när man kan sitta en längre stund och njuta av frukosten? En lördag som kommer att avslutas med musikal.


9 kommentarer:

  1. Underbara bilder!
    Njut av dagen ... och kvällen inte minst :O)
    Duktiga är dom ...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så underbara höstbilder du har fångat!
    Ha en härlig teaterkväll!

    SvaraRadera
  3. Härliga höstbilder från din morgon ,Ha det så bra i kväll ,Nette

    SvaraRadera
  4. Jag hade också lust att hoppa runt utomhus i nattsärken i morse... men behärskade mig slutligen *ler*... Verkligen fint ljus på morgonen och dina morgonbilder blev ju superfina!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  5. Så vackra höstbilder du har fångat i nattsärken! Vacker dikt!

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder och jag ser att det inte regnar på dom. Det är knappt att vi här på västkusten vet hur det är utan vatten som kommer ner och ner och ner.......fast nu var jag lite orättvis, solen glimtar fram emellanåt idag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att äta frukost i lugn och ro och samtidigt ha en magisk morgon utanför fönstret, jättefin bild! Ha en fin vecka kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  8. Vilket fint ljus det är på hösten,
    och det ljuset har du fångat så
    fint på bild.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  9. Vilka vackra bilder! Jag får hemlängtan.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.