onsdag 31 oktober 2012

Sista oktober


Månen är så rund och fin där den lyser in genom mitt arbetsrumsfönster. Denna sista oktober firas Halloween litet varstans, men jag hänger inte på den traditionen även om det har noterats bland mina vänner under dagen :o) Några fler dekorationer än blomkrukan jag fick av en väninna i helgen blev det inte här hemma.


Orange är väl en färg som oftast kopplas ihop med halloweenfirande. Idag visar jag bilder från hemmets färgklick - vår glada, stora och sköna tv- och hörnsoffa i allrummet.


Kampanjen med 300000 hälsosteg på 30 dagar tog slut och årets saldo blev 341046. Jag hade några fler steg i fjol, men jag är nöjd och jag fortsätter att bära stegräknaren eftersom det är bra för mig att hålla koll!


The greatest gift you can give others is your best you - your healthiest you.
~ Joseph J. Sweere

3 kommentarer:

  1. Jag gillar inte heller det där firandet men det är synd om dom over there som inte kan fira .Vackra färgklickar hos dig ,kram Nette

    SvaraRadera
  2. Jag gillar inte heller Halloween ,vi uppmärksammar Alla helgons dag i stället. Vilken jättefin soffa ni har, gillar verkligen färgen! Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt hem du har. Jag gillar inte heller det där Halloweenandet.
    Jag var inte så poppis när jag jobbade på förskola.
    Kul att hitta hit.
    Annika

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.