tisdag 25 november 2014

Lyxig lakrits



Till farsdag beställde jag åt mannen en adventskalender full av lakrits från Sköna Clara. En riktigt uppskattad present och paketet innehöll dessutom en svart tandborste och tandkräm med lakritssmak ;o) 





 Vem som helst kan känna sig som en barnunge när man väntar på delikatesserna bakom luckorna. Inte många dagar kvar nu. Det får bli dagens efterrätt under adventstiden. Så är det fixat! Själv har jag en annan adventskalender som väntar, men kanske man får smaka en lakritsbit emellanåt.




 Nu har jag också fått tag på några burkar via Seven Roses (Blossom) och... mmm... jag är ingen gottegris, men jag kan intyga att denna lakrits är både god och lyxig. 




♥︎

4 kommentarer:

  1. Det där ser SÅ gott ut (och jag som inte ätit godis sen tidigt i våras...)!

    SvaraRadera
  2. Det var ju en lite annorlunda kalender. Säkert spännande för oss som gillar lakrits:)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Lakritskalender,låter som något i min smak:)

    SvaraRadera
  4. Lakrits är gott! Fast jag är ingen gottegris, men lakrits går alltid ner. Men jag har aldrig ätit sån här lyxig variant, utan bara jättevanlig....
    Vilka vackra blommor i förra inlägget! Det är et jag säger, det är få som så ofta har så mycket fina snittblommor som du!
    Agneta kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.