onsdag 13 maj 2015

Det som är viktigt



 Det finns ett rum i hemmet där tiden har stannat sedan några år tillbaka. Det är mitt arbetsrum. Där blommar pionerna året runt på min datorskärm (årliga buketten från kompositörens/sonens trädgård) och i kannan bredvid (Sia Home Fashion). Om jag skulle svänga kameran mot höger är skolböckerna radade i en prydlig hög bredvid den nyuppdaterade planeringsdatorn. Hoppas det kunde vara likadan ordning i övriga rum. Borde ta itu med alla dem. Kanske, kanske nästa vecka... Nu ska vi ägna lediga dagar tillsammans med våra goda vänner. Det känns ju så mycket viktigare ändå. 

Ha det gott!



6 kommentarer:

  1. Pioner är så vackra äkta eller ej!
    Det är ju bra att det finns ordning i arbetsrummet,
    Ha en bra helg!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Så fint du har. Rosa pioner är bland
    det vackraste man kan ha i vas.
    Ha en skön långhelg
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint arbetsrum och vacker utsikt på skärmen och vid sidan om!
    Skönt med långhelg!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Pionerna är så fina och härliga att ha året om! Vilket fint arbetsrum du har.

    kram Sabina

    SvaraRadera
  5. Tjusigt som alltid. Musmattan tycker jag extra mycket om!

    SvaraRadera
  6. Inbjudande arbetsbord! Jag har inte kommit mig för att sätta en blomma i vårt, kanske det är det som saknas hos oss...😊

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar en snäll kommentar! ♥ Ha en bra dag!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.